Lehdistötiedote 28.6.2001

Lapin Ydinenergianuoret perustettu

Puheenjohtajaksi valittiin Sanna Nordström Lapin Demarinuorista. Varapuheenjohtajaksi valittiin niinikään rovaniemeläinen Tuomas Nousiainen Rovaniemen Kokoomusnuorista. Ydinenergianuoret ry on kuitenkin sitoutumaton organisaatio, jonka jäsenet kannattavat ydinvoiman lisärakentamista.

Ydinenergianuoret on valtakunnallinen järjestö johon voivat kuulua kaikki alle 30-vuotiaat suomalaiset, jotka ovat kiinnostuneita ympäristöasioista ja haluavat vaikuttaa tulevaisuuden energiavalintoihin.

Lapin ydinenergianuoret toimii läheisessä yhteistyössä Lapin yliopiston ja ammattikorkeakoulun opiskelijajärjestöjen sekä ylioppilaskuntien kanssa. Jäsenmäärän ja ydinvoimamyönteisyyden kasvattaminen ovat keskeisiä tavoitteita. Jäsenmaksua ei peritä ja kaikki ydinvoimaan myönteisesti suhtautuvat ja sen lisärakentamista Suomeen kannattavat ovat tervetulleita jäseneksi.

Lisätietoja: Sanna Nordström

+358-40-525 4983